יוסי מימן שווי

יעקב אגם אדם מסתורי שאיש מהם לא הכיר לפני כן שהה עם משפחתו במקום. הערכות הן כי החתימה הסופית צפויה ביממה הקרובה.


Energianews Mobile

יוסי מימן מנכל ויור דירקטוריון.

יוסי מימן שווי. הערכות שווי חברות והערכת שווי חברה תוכניות עסקיות ומלווים מיזוגים רכישות וגיוסי הון. פרטנר רוכשת את 012 סמייל לפי שווי של 15 מיליארד שקל גלובס חשף מוקדם יותר השבוע כי יוסי מימן העמיד את 012 למכירה - שנה בלבד לאחר שרכש אותה מידי שאול אלוביץ העסקה כפופה לאישורים ממשרד התקשורת. שווי מניות אלה הוא כיום כ-8.

יוסי מימן מכר מניותיו באלטק - ושוויה הוכפל בתוך חודש תוך שלושה ימי מסחר עלתה מניית יצרנית המעגלים המודפסים ב-107 מימן נאלץ למכור את מניותיו בחברה ליצחק ניסן לפי שווי של 95 מיליון דולר יוסי מימן. יוסי מימן מכל זווית אפשרית. יוסי מימן יספק גז במשך 8 שנים.

יוסי מימן צילום. הרכישה תתבצע באמצעות קבוצת ההשקעות מרחב שבבעלותו. ניר לנדאו מערכת וואלה.

ישלם לרשות המסים 117 מיליון שקל אין מספיק דגים בים בשל עודף דייג אוהד מימן - מנכל החברה ומבעליה בנו של איש העסקים הישראלי יוסי מימן אמר לכלכליסט כי להערכתו שווי החברה בהנפקה ינוע בין 800-500 מיליון שקל 22-14 מיליארד קרונות - דבנ אך השווי הסופי יקבע בשבועות הקרובים. הרוכש הוא יוסי מימן שהודיע אתמול על חתימת הסכם עקרונות עם משפחת שטיינמץ לרכישת 58 ממניות החברה 51 בדילול מלא בכ-90 מיליון דולר. בזה אחר זה הגיעו בכירים בטלוויזיה הישראלית אל המלון הקטן שבאזור הכפרי שבפאתי פריז.

יוסי מימן שילם לרשות המסים 117 מיליון שקל האחזקה בערוץ 10 התגלגלה לחקירת משטרה בתיק 1000. 2 מיליארד שח. שוות מבחינת שווי שוק.

המחיקה התבצעה לפי שווי של כ390 מיליון שקל. איש העסקים יוסי מימן נפטר בגיל 75. סמייל במסגרת דוחות אמפל אינו עוזר למשקיעים להעריך נכונה את שווי הפעילות.

ספקית הגז המצרית emg תמכור לחברת חיפה כימיקלים גז טבעי בהיקף 70-100 מיליון דולר במשך שמונה שנים כך דיווחה חברת אמפל שבשליטת מימן השותפה ב-emg. 2 days agoאחרי יותר מעשור. כיום נסחרת החברה מתחת להונה העצמי וזאת לפי שווי שוק של 528 מיליון דולר.

הסכם פשרה עם יוסי מימן. 50 מיליון שח אפריל 2012 הכנסות. נועה מימן בתו של יוסי מימן מבעלי ערוץ 10.

העסקה צפויה להיחתם ב-48 שעות הקרובות. מימן רכש את אמפל בפברואר 2001 בסכום של 966 מיליון דולר לפי שווי חברה של 166 מיליון דולר. 50 מיליון שח אפריל 2012 הכנסות.

השיטה הבדוקה היא לחנות כל בוקר בבינתחומי ולראות מי יוצאת מאיזה אוטו והולכת לכיוון בניין סמי עופר לתקשורת. במסגרת החשדות ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו התערב בשוק הטלוויזיה לטובת מילצן בעד ערוץ עשר ובהמשך ייתכן כי במאמצים לסגור את ערוץ 10 כחלק מניסיון של מילצן להתרחב בשוק הטלוויזיה. כל עוד מימן אינו מכריז על מהלך.

יוסי מימן מנכל ויור דירקטוריון. מדובר בסכום הנמוך במאות מיליוני שקלים מהסכומים שהציעו פרטנר והוט אולם אלוביץ העדיף למכור את הפעילות לגורם שאינו מצוי עדיין בשוק הטלקום הישראלי. יוסי מימן חולש על עסקים חובקי עולם מסרב לשלם את חובו למדינה על סך 80 מיליון שח תראו כמה כסף יש לבן אדם שמה.

ייחודינו בכך שכל הפעילות מבוצעת על ידי רואי חשבון מומחים. הפסד של 580 מיליון שח. יוסי מימן נולד במחנה עקורים בגרמניה להורים ניצולי השואה מפוליןגדל בפרו שאליה היגרה משפחתו כשהיה ילד.

יוסי מימן - שווי האתר נחתך בחצי צילום. עם זאת חוסר הוודאות פועל גם בכיוון השני. יוסי מימן בעל השליטה באמפל מכר לה ולמשקיעים מוסדיים מניות emg ב-350 מיליון דולר - אולם ארבעה חודשים לאחר שהחלה אספקת הגז המצרי פתחה ממשלת.

בהתחשב בדילול הצפוי משקפת העסקה שווי של 180 מיליון דולר לאמפל. הפסד של 580 מיליון שח. יוסי מימן וחברת אמפל מבקשים להגיע להסדר חוב עם מחזיקי האגח ותולים את האשמה בגורמים חיצוניים כמו פיצוץ צינור הגז ממצרים.

כך שהוא מדורג כעת כמטבע הקריפטו מספר 12 במונחים של שווי שוק כך לפי. גדות נסחרה בעבר בבורסת תל אביב והיא נמחקה מהמסחר באוגוסט 2008 בעקבות הצעת רכש מאמפל של יוסי מימן והפכה לחברה פרטית. עדכונים מסביב לשעון על יוסי מימן - עכשיו בוואלה.

יוסי מימן המחזיק ב-51 מערוץ 10 סגר על רכישת 012 סמייל מידי שאול אלוביץ לפי שווי חברה של 12 מיליארד שקל. מערכת וואלה דיפולט הירידות בשווקים לצד הירידה בהכנסות מפרסום מחלחלות לאינטרנט. 2 מיליארד שח.

חברת נטוויזן חותכת את השווי של אתר נענע 10 בחצי. במקביל משך מימן לכיסו סכום זהה לחובו. הרכישה של מימן משקפת לאמפל שווי של 155 מיליון דולר גבוה בכ-30 ממחירה בבורסה.

היא עשתה זאת חמש שנים לאחר שבעלי החברה הנוכחיים יוסי מימן רכש אותה לפי שווי של 550 מיליון שקל - כך שהצעתה גילמה הצפת ערך מרשימה. ידיעות חמות תמונות קטעי וידאו כתבות ארכיון דעות ומאמרים. הוא למד לתואר ראשון בכלכלה באוניברסיטת אל-פאסו שבטקסס ולתואר שני באוניברסיטת קורנל שבניו יורק.


מימן ימסור עדות נגד נשיא פרו אך יוכל להמשיך לגור בישראל גלובס


האם החיים הטובים של יוסי מימן עומדים להסתיים Markerweek Themarker


אשת העסקים שמחייכת כל הדרך לקניון והאיש שלקח לציבור מיליארד שקל שוק ההון Themarker


בלעדי ל כלכליסט יוסי מימן יקבל מימון של 800 מיליון שקל מהבנקים כלכליסט


נחתמה עסקת הרכישה של 012 סמייל ע י איש העסקים יוסי מימן וואלה חדשות


כן לפירוק עד 92 שקל לעמית כלכליסט


News1 מחלקה ראשונה


אוהד מימן אנחנו נהיה הטסלה של הדגים כלכליסט


אמפל ויוסי מימן יפוצו ב 174 מיליון דולר על פרשת צינור הגז המצרי גלובס


חדשות תקשורת Nrg הכל נשאר במשפחה הבת של יוסי מימן


הבן של יוסי מימן מנפיק חוות דגים השווי עד 800 מיליון שקל כלכליסט


גדות מכליות נערכת להנפקה בבורסה בת א לפי שווי של 1 2 מיליארד שקל


אחרי עשור של מחלוקת יוסי מימן ישלם לרשות המסים 117 מיליון שקל גלובס


M01wid4hll0 Wm


יוסי מימן מתחבא תחת המטרייה האמריקאית חדשות Themarker


כלכלה שוק ההון Nrg יוסי מימן רכש 15 ממניות גדות


בלעדי ל כלכליסט הערב יוסי מימן יחשוף את הסדר החוב החדש באמפל כלכליסט


אחרי יותר מעשור יוסי מימן שילם לרשות המסים 117 מיליון שקל משפט Themarker


טייקון תקשורת נולד יוסי מימן קונה את 012 סמייל ישראל היום